אסי שביט, סמנכ"ל הקריאטיב של גיתם BBDO - פורש

זאת לאחר שלוש שנים בתפקיד; בוחן כיווני התפתחות חדשים ב-BBDO העולמית או בשותפויות עסקיות אחרות בתחום הקריאטיב
אפרת אדיר |

אסי שביט, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO, פורש לאחר שלוש שנים בתפקיד.

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם BBDO, אמרה היום (ב'): "במהלך שלוש השנים האחרונות אסי הוביל את מהפכת הקריאייטיב בגיתם והפך את הקריאייטיב לחוד החנית של המשרד ולראיה הצלחות ומהלכים פרסומיים שהמשרד הוביל ועשרות זכיות בתחרויות קריאייטיב בינלאומיות. בשנים הללו גידל אסי דור חדש של עובדים שה"אני מאמין" שלהם הוא קריאייטיב חד וקולע. אני מודה לאסי על שנות עשייה מדהימות ומאחלת לו המון הצלחה בהמשך הדרך".

אסי שביט: "במשך שלוש שנים הקדשתי את כל כולי לעשייה קריאייטיבית פורצת דרך, שלוש שנים של חוויה עצומה של עשייה והתפתחות. אני מודה על ההזדמנות הגדולה שנפלה בחלקי, ואני בטוח כי גיתם תמשיך לעשות חיל".

שביט מסר, כי הוא בוחן כיווני התפתחות חדשים, חלקן משתלבות בקריאייטיב BBDO העולמית וחלקן בשותפויות עסקיות בתחום הקריאייטיבי.

אסי שביט יסיים את תפקידו בסוף ינואר ויהיה חלק מהצוות שיהיה אמון על גיוס מחליף והכשרתו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה