שת"פ בין מותג היוקרה לואי ויטון והמרכז הבינתחומי
מותג היוקרה הבינלאומי Louis Vuitton בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה יוזם סמינר שנתי בשיווק, במסגרתו יתנסו הסטודנטים בהכנת תוכנית שיווקית לחברה, המתמקדת בשוק הישראלי. בין הסטודנטים תתקיים תחרות והקבוצה הזוכה תיסע לסיור לימודי במטה הנהלת לואי ויטון העולמית בפריז.
השופטים יהיו חברי הנהלת החברה העולמית וההנהלה המקומית, ביניהם, ג'אן מרק גלוט - מנכ"ל לואי ויטון אירופה, שיגיע ארצה לשלב סיום הפרויקט; דוד רינגלהיים - מנהל לואי ויטון ישראל; המנהל האקדמי של מסלול מנהל עסקים בבית הספר הבינלאומי - ד"ר ירון תימור ורונית שטרן - ממשרד יחסי הציבור של החברה, שטרן-אריאלי.
ליסה יאנג, מנהלת אזור אירופה הדרומית בלואי וויטון, "אנו משתפים פעולה עם מוסדות אקדמיים כדי להגיע אל המוחות הצעירים ולהחליף עימם רעיונות לגבי עולם המיתוג היוקרתי. זהו שיתוף הפעולה הראשון מסוג זה של לואי וויטון בישראל, שבה יש לנו נוכחות מאז 2002 עת פתחנו את חנות לואי וויטון בכיכר המדינה בתל אביב. אנו שמחים על ההזדמנות לחלוק את ניסיוננו במיתוג ובשיווק עם הסטודנטים של המרכז הבין תחומי הרצליה וסקרנים לראות כיצד תתפתח נקודת מבטם במהלך הפרויקט".
לדברי ד"ר ירון תימור, "שיתוף הפעולה עם מותג בינלאומי כמו לואי ויטון הידוע בשיטת שיווק ייחודית למותג היוקרה שהביאה את החברה להישגים מרשימים בעולם, יאפשר לסטודנטים להתנסות בגיבוש אסטרטגיה שיווקית למותג אמיתי, תוך יישום הידע התיאורטי שרכשו במהלך לימודיהם ומפגשים עם אישים בכירים בחברה."
ב-16 בנובמבר יתקיים ארוע השקה בבינתחומי לציון שיתוף הפעולה, בהשתתפות ליסה יאנג, מנהלת אזורית בלואי ויטון שתיתן הרצאה בנושא: "לואי ויטון- מעבר למותג".