רשת ארומה נעזרת ביועץ תקשורת כדי לצאת מהמשבר
שבוע חלף מאז פסק בית משפט השלום בתל אביב, כי סהר שפע, הבעלים של רשת "ארומה תל אביב", פירסם לשון הרע על מלי שלו, עובדת חברת כלמוביל, יבואנית חברת מרצדס, וחברת "ארומה ישראל", הנמצאת בבעלות יריב שפע, מצטרפת לרשימת לקוחותיו של משרד שלמור-שרף, המתמחה בטיפול במשברים, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.
יריב שפע הוא אחיו של הנתבע סהר שפע ורשת "ארומה ישראל" מופרדת מרשת "ארומה תל אביב" בעקבות חילוקי דעות בין שנתגלעו בין האחים.
כך, על מנת למנוע טעויות בקרב הציבור הרחב וקהל לקוחות הרשת, החליט יריב שפע לחדד את ההפרדה בין "ארומה ישראל" ל"ארומה תל אביב" באמצעות ניסיונו המקצועי של משרד שלמור-שרף. לדברי נועם ברמן, מנהל השיווק של ארומה ישראל, רשת זו נפרדת מארומה תל אביב, והצרכנים אינם מודעים לכך: "בקרוב יבדילו יותר".
נזכיר, כי טרם הבחירה בשלמור-שרף, פנה יריב שפע בראשונה למשרד יחסי ציבור אחר המתמחה במשברים, ארד תקשורת, אולם לא נסגרה עסקה בין השניים.
רשת בתי הקפה "ארומה" הוקמה בשנת 1994 על ידי האחים יריב וסהר שפע. כיום מפעילה הרשת 70 סניפים רחבי הארץ, רובם באמצעות זכיינים. לפי הערכות, הכנסות הרשת בשנת 2005 עמדו על כ-250 מיליון ש"ח. רשת "ארומה ישראל" פתחה ביולי האחרון סניף ראשון בניו-יורק וסניף שני בטורונטו שבקנדה.