יורוקום מעלה קמפיין למרכזיות IP של Panasonic

הקמפיין עולה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל באמצעות פרסום בריקמן
שרות Bizportal |

יורוקום, נציגת פנסוניק בישראל, יבואנית ומשווקת ציוד תקשורת ואלקטרוניקה בידורית, מעלה בימים אלה קמפיין חדש לקידום מבצע טרייד-אין על מערכות רב קוויות IP דיגיטליות של Panasonic.

במסגרת המבצע מציעה החברה 50% הנחה בטרייד אין על המרכזייה הישנה ברכישת מרכזייה חדשה/מתקדמת לעסק.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום בריקמן, עולה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל וכולל שילוט על גבי אוטובוסים, טלוויזיית חוצות, עיתונות ארצית ומקצועית, קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה