דנשר משיקה אתר אינטרנט למותג "מרמולייט"

משקיעה בבניית אתר 100 אלף שקל; צפי לכניסות לאתר בשנת הפעילות הראשונה - כאלף כניסות ביום
שרות Bizportal |

"אנו גאים להציג אתר אינטרנט בעברית המקיף את כל נושא התזונה הנבונה, לשוחרי הבריאות ולסוכרתיים", כך אמרה נילי יניב, מנהלת מותג "מרמולייט" בחברת "דנשר", לאר שהודיעה על השקת אתר למותג.

בבניית האתר השקיעה דנשר כ-100 אלף שקל. יניב צופה, כי בשנת הפעילות הראשונה של האתר יירשמו כ-1,000 כניסות ביום.

עוד הוסיפה יניב, כי "לצורך פיתוח האתר יצרנו שיתוף פעולה עם דיאטניות קליניות, ומדי פעם יפורסמו באתר מאמרים מדעיים וכתבות. המאמרים ייכתבו הן בשפה עממית ללקוחות והן בשפה מדעית כהעשרה לדיאטניות. אנו מקווים כי האתר ישמש כלי עזר לדיאטניות וללומדים תזונה וכמו כן לצרכנים המעוניינים בידע כללי".

אתר האינטרנט של "מרמולייט" כולל, כאמור, מידע בנושא תזונה ללא סוכר, כגון מתכונים ללא סוכר, כתבות ומידע בנושאי בריאות, פורום לשאלות בנושא - תשובות מהדיאטניות של "מרמולייט", תשובות לשאלות נפוצות על ממתיקים ומילון מונחים.

עוד באתר, פירוט של מגוון מוצרי "מרמולייט" ופירוט הרכבם וערכם התזונתיים, קישורים לאתרים שונים המומלצים על-ידי מרמולייט, הצטרפות למועדון הלקוחות, הטבות שונות, סקרים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה