תקציב הפרסום של פרויקט "בארי נהרדעא" יטופל ביורו

היקף התקציב השנתי - מיליון דולר; צפי המכירות של פרויקט המגורים היוקרתי, בבעלותו של איש העסקים, הרשי פרידמן, מוערך ב-675 מיליון שקל
אפרת אדיר |

תקציב הפרסום של פרויקט המגורים בארי נהרדעא יטופל על-ידי פרסום יורו תל-אביב. תקציב הפרסום עומד על כמיליון דולר לשנה.

בארי נהרדעא הוא פרויקט מגורים מהיוקרתיים והמפוארים בתל אביב. בנייתו של השלב הראשון בפרויקט, הכולל ארבעה בניינים בני שש קומות, הושלמה זה מכבר ומרביתו מאוכלס. כעת החלה בנייתו של השלב השני, הכולל מגדל מגורים בן 32 קומות. עם סיומו, הקומפלקס יכלול 125 דירות, עם צפי מכירות של כ-675 מיליון שקל.

הפרויקט הנו בבעלות איש העסקים היהודי-קנדי הרשי פרידמן, המחזיק גם בבעלות על חברת "פוליאסטר גרופ", מהחברות הגדולות בצפון אמריקה בתחום ההדפסה ואריזות הפלסטיק.

לדברי משה קורן, מנהל השיווק של הפרויקט, היתרון המרכזי של "בארי נהרדעא" נובע ממיקומו השקט בסמוך לכיכר המדינה. "בתל-אביב יש כמה פרויקטים יוקרתיים, אך הייחודיות של פרויקט זה, נובעת ממיקומו המרכזי. בנוסף, המגדל המשווק כעת כולל מספר קטן יחסית של דירות והוא גם גבוה מהמבנים הסמוכים לו, עובדה המאפשרת לדיירים ליהנות מהנוף".

הילה בז'יז'ינסקי, מנכ"ל פרסום יורו תל אביב, אמרה, כי "התעוררות שוק הנדל"ן בישראל צפויה להגדיל את היקפי הפרסום בקטגוריה זו בשנה הקרובה וכי המשרד שמח לנצל את ניסיונו משנים עברו, בהן טיפל בתקציבי הפרסום של חברות בנייה שונות, לטובת פרויקט בארי נהרדעא".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה