פלאפון מכניסה טעם חדש למכשירים
חברת פלאפון משיקה קטלוג מכשירים חדש ומעוצב תחת הקונספט: "מה הטעם שלך?" הקטלוג משלב בין קולקציית המכשירים החדשה של פלאפון לשנת 2006/7 ובין מתכונים, ומאכלים מהמטבח הישראלי ובכך ממחיש את הקונספט לפיו כל מכשיר מתאים לטעמו, צרכיו והעדפותיו האישיות של כל לקוח.
הקטלוג אשר הופק ויופץ בעברית, רוסית וערבית, בהשקעה כוללת של למעלה מ-2 מיליון שקל, יחולק בכ-850 אלף עותקים בכל מרכזי השירות והמכירות של פלאפון וכן כאינסרט בעיתונות הכללית והמגזרית.
קטלוג המכשירים, אשר הופק על-ידי פרסום באומן בר ריבנאי, נפרס על גבי 44 עמודי צבע בהם מופיעים 20 מכשירים שלצידם מפרט של תכונות המכשיר וכאמור, מנה מצולמת התואמת את אופיו של המכשיר בליווי מתכון והצעת הגשה.
על עיצוב הקטלוג אחראים יורם רובינגר, מבכירי המעצבים בישראל, הצלם יורם אשהיים והסופרת ומומחית הקולינריה, אלינוער רבין, אשר בחרה, הכינה ועיצבה מנות ומתכונים מעוררי תיאבון אך פשוטים וקלים בהתאם לשפת המותג של פלאפון.
הקטלוג יתורגם גם לשפה הרוסית באמצעות פרסום פובליסיס-סקטורס, כאשר למגזר הערבי יופק קטלוג מתכונים חדש בשפה הערבית באמצעות פובליסיס-סקטורס, בשיתוף שף מוביל מהמגזר הערבי.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר, כי ""הקטלוג החדש" מבטא את המחויבות שלנו להתאמה אישית של מוצרי החברה לטעמם וצרכיהם של לקוחותינו. השילוב בין מנת מזון מפתיעה ומכשיר פלאפון חדש יוצרים חוויה תקשורתית מסעירה הפועלת על כל החושים ומזמינה את הקהל ל"טעום" מהתפריט של פלאפון ולהתאים לעצמו מכשיר על פי טעמו".