סובארו משקיעה 1.5 מיליון שקל בקמפיין ל-B9 Tribeca

הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום JWT, יכלול עיתונות ופעילויות קד"מ במשך שלושה חודשים
שרות Bizportal |

סובארו משיקה קמפיין חדש למכונית היוקרה B9 Tribeca תחת הסיסמה: "BeautyFull". הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום JWT, יכלול עיתונות ופעילויות קד"מ במשך שלושה חודשים בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

אלי דוד, מנכ"ל יפנאוטו ציין, כי "סובארו מציגה דגם SUV מתקדם וחדשני עם רמות הידור חדשות ואפשרויות ישיבה גמישות עבור שבעה אנשים. זהו עוד צעד של סובארו להפוך לחברה המובילה את סגמנט רכבי הפנאי שטח המותאמים היטב לתרבות הפנאי ולצרכי הלקוח הישראלי".

הרכב זכה בפרס הראשון בתחרות עיצוב תא הנוסעים בארה"ב לשנת 2006. האיבזור המפנק כולל, בין היתר, מערכת אקלים אוטומטית מפוצלת לנהג ולנוסע לצידו, מושבי עור חשמליים עם כיוונן + זכרון מחשב, חלון שמש חשמלי בגג, חיבור לסוני פלייסטיישן ועוד.

יצורה של ה-B9 Tribeca הנו פועל יוצא של אסטרטגיית סובארו להפוך לחוד החנית בין חברות הפרימיום. ה- B9 Tribeca זוכה להצלחה בשוק האמריקאי ועם מתחרותיה נמנות בנפח ה-SUV רכבים כגון ב.מ.ו 5X, פולסוואגן טוארג, ומרצדס ML.

עם הגעת דגם ה-B9 Tribeca לארץ הגדירה סובארו מסר - Think. Feel. Drive. לדברי החברה, סובארו פונה אל המחשבה, ההרגשה הטובה וההנאה מנהיגה של לקוחותיה. "ה-B9 Tribeca הינה הצהרה והבטחה של סובארו להפוך למותג יוקרה ייחודי על ידי ייצור של מכוניות שמדברות אל השכל, מתחברות לרגשות ומעניקות לנהג חווית נהיגה מרגשת", אומר דוד.

ה-B9 Tribeca תוחדר לשוק הישראלי במחיר התחלתי ותחרותי של כ-350 אלף שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה