פנינה רוזנבלום משיקה רשת לאסתטיקה ולייזר

משקיעה 400 אלף דולר בקמפיין פרסום לרשת באמצעות פרסום "אזימוט"
שרות Bizportal |

אשת העסקים פנינה רוזנבלום אשר הרחיבה לאחרונה את פעילותה ונכנסה לתחום התחום האסתטיקה והלייזר, עולה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת רשת "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר", בהשקעה של 400 אלף דולר.

לרשת החדשה, בניהולה של ריקי מינצר, ארבעה סניפים (ירושלים, תל אביב, באר-שבע וחיפה) והיא מציעה מגוון טיפולי אסתטיקה, ביניהם, הסרת שיער בלייזר, הזרקות למילוי קמטים ועיבוי שפתיים, פילינג עמוק, טיפולים בוורידי רגליים ועוד.

קמפיין הפרסום החדש של הרשת נעשה באמצעות משרד הפרסום "אזימוט" ומשרד האינטראקטיב "אינטראקטיקה" וכולל ג'ינגל רדיו ומודעות בעיתונות הארצית, עיתונות נשים וקמפיין אינטרנט.

ריקי מינצר, מנכ"ל "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר" אמרה, כי "מטרת הקמפיין ליצור מודעות רחבה ולהגיע לקהל היעד עם המסר לפיו טיפולי אסתטיקה ולייזר ברמה גבוהה ואיכותית כבר אינם נחלתם של בעלי ממון בלבד. ברשת פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולים איכותיים, עם מיכשור מתקדם וליהנות מטיפולם של מיטב הרופאים - כל זאת במחירים אטרקטיביים". פנינה רוזנבלום: "אני מביאה אל ענף האסתטיקה והלייזר מותג חדש המבוסס על אותם סטנדרטים של אמינות ומקצועיות אליהם הורגלו הצרכנים במשך 17 שנות פעילותי בתחום היופי והטיפוח".

שוק האסתטיקה והלייזר נאמד בכ-400 מיליון שקל בשנה ונמצא במגמת צמיחה. טיפולים אלה פונים לנשים ולגברים, כאשר על פי נתוני רשת "פנינה רוזנבלום אסתטיקה ולייזר" כ-40% מהמטופלים הם גברים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה