ריגלי תשקיע 1.8 מיליון ש' בהשקת אורביט BOX
החברה: מדובר באריזה פונקציונאלית השומרת על טריות המסטיקים שהושקה בהצלחה בעולם
חברת ריגלי ישראל משיקה את אורביט BOX, אריזת נוחות חדשנית תחת המותג אורביט. האריזה החדשה הינה פונקציונלית, בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש, השומרת על טריות המסטיקים. חברת ריגלי משקיעה 1.8 מיליון שקל בהשקה.
אורביט BOX הושק במדינות רבות ברחבי העולם והפך לאחת ההצלחות הגדולות של ריגלי בשווקים הבינלאומיים. השקת מוצר זה הביאה לגידול משמעותי במכירות המותג תוך זמן קצר.
כל אריזת אורביט BOX מכילה 70 מלבניות ומתאימה בייחוד לשימוש ברכב, במשרד ובבית. בשלב הראשון יושקו שני טעמים אהובים ומצליחים של אורביט-מנטה מתוקה ותפוח, במחיר מומלץ של 16.80 שקל לצרכן.
השקת הסדרה תגובה בקמפיין באמצעות גיתם BBDO שיכלול טלוויזיה ופעילות מאסיבית בנקודות המכירה. ניתן להשיג במרבית רשתות השיווק, בסופרמרקטים הפרטיים וברשתות הפארם.