פרסומת "ה-1 בחודש" של ספטמבר: "פלאפון - יש רגעים"

הפרסומת זכתה ב-61 נקודות, מתוכן 25% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות
אפרת אדיר |

מכון המחקר "מותגים" עורך סקר פרסומות אחת לחודש בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש ספטמבר, דורגה במקום הראשון הפרסומת של פלאפון - "יש רגעים שהדביקו את כולנו למסך".

הפרסומת, מבית באומן בר ריבנאי S&S, זכתה ב-61 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.

במקום השני דורגה נייקי עם "אייר מקס" של פרסום מקאן אריקסון, עם 53 נקודות - 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות. את המקום השלישי קטפה יונדאי גטס בפרסומת "טכנולוגיה גדולה במכונית קטנה" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 51 נקודות - 17% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה