צבר: 2 מיליון שקל בקמפיין המשך ל"שכונת חיים"

צבר יוצאת בקמפיין טלויזיה להשקת מהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים
אפרת אדיר |

סלטי צבר יוצאת בקמפיין טלויזיה להשקת מהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים. הקמפיין הוא קמפיין המשך לקמפיין "שכונת חיים" בתקציב של 2 מליון שקל.

מדובר במוצרים: חומוס פארדיס - חומוס עם תוספת של גרגירי חומוס בפלפל שיפקה שפותח בהשראת משפחה מכפר פארדיס, חציל ירושלמי - חציל במיונז עם ביצה קשה ובצל ירוק המבוסס על מתכון ירושלמי שפותח בעקבות חצילים שהיו בכמות מוגבלת והחלטה של רגע להוסיף ביצה קשה...

וגם חציל סלוניקי - חציל על האש עם ירקות טריים, וכרוב ים תיכוני- סלט כרוב עם גזר ושמיר שמוגש במרבית המסעדות על האש.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה