צבר: 2 מיליון שקל בקמפיין המשך ל"שכונת חיים"
צבר יוצאת בקמפיין טלויזיה להשקת מהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים
סלטי צבר יוצאת בקמפיין טלויזיה להשקת מהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים. הקמפיין הוא קמפיין המשך לקמפיין "שכונת חיים" בתקציב של 2 מליון שקל.
מדובר במוצרים: חומוס פארדיס - חומוס עם תוספת של גרגירי חומוס בפלפל שיפקה שפותח בהשראת משפחה מכפר פארדיס, חציל ירושלמי - חציל במיונז עם ביצה קשה ובצל ירוק המבוסס על מתכון ירושלמי שפותח בעקבות חצילים שהיו בכמות מוגבלת והחלטה של רגע להוסיף ביצה קשה...
וגם חציל סלוניקי - חציל על האש עם ירקות טריים, וכרוב ים תיכוני- סלט כרוב עם גזר ושמיר שמוגש במרבית המסעדות על האש.