בייגל בייגל: נכפיל בשנתיים את נתח השוק בקרקרים

בייגל בייגל מעונינת להגדיל את השוק בכ-10%. מדווחת כי שוק הקרקרים בישראל נאמד בכ-115 מיליון שקל. תשקיע 2 מיליון שקל בהשקה מחודשת של סדרת הקרקרים שלה
שרות Bizportal |

חברת בייגל בייגל מובילה מהלך רחב היקף בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, במסגרתו היא משיקה מחדש את סדרת הקרקרים, תחת הקונספט של פינוק, התרגעות וחדשנות.

המהלך כולל השקה מושקעת לסדרת הקרקרים, לצד מיתוג חדש לסדרה, עיצוב אריזות, השקת טעמים חדשים והרחבת המגוון.

שוק הקרקרים בישראל נאמד בכ-115 מיליון שקל ונשלט ברובו על ידי אסם. שוק זה נמצא בשנים האחרונות בסטגנציה, כאשר בייגל בייגל מעונינת להגדיל את השוק בכ-10% ומציבה יעד להכפיל את נתח השוק שלה עד סוף שנת 2008.

ההשקה לסדרת הקרקרים של בייגל בייגל תלווה בקמפיין פרסום באמצעות באומן בר ריבנאי, מיתוג וטיפול בנקודות המכירה, השקעה באביזרי נראות ומבצע מחירי היכרות על 3 מוצרים חדשים.

אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "שוק הקרקרים מתאפיין בהיקף גדול שרובו שייך למתחרה גדול אחד. מול מתחרה ותיק בתחום, מביאה בייגל בייגל חדשנות עם השקת סדרת הקרקרים תחת קונספט חדש, יצירתי ומודרני. במסגרת המהלך מציגה בייגל בייגל בידול שיווקי בשוק הקרקרים בהחלטה להשיק את סדרת הקרקרים תחת המסר של פינוק שנועד ליצור חיבור רגשי בין הצרכן למותג, לגרום לצרכן להתנסות בקרקרים של בייגל בייגל ולעורר רצון וסוג של התעסקות נעימה שלא רק מתוך מניע בריאותי. השקענו רבות תוך שידרוג המראה, התחושה והטעם המפנק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה