איקאה משיקה מחלקה עסקית
IKEA משיקה מחלקה עסקית ומעלה קמפיין עיתונות להחדרת המחלקה החדשה. הקמפיין כולל מודעות בעיתון הארץ, גלובס וידיעות, בהשקעה של כחצי מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אזימוט.
המחלקה העסקית מציעה שירות ייעודי, הניתן לעסקים בלבד בתיאום מראש. סכום עסקה ראשונה במחלקה מותנה ברכישה של מעל 10,000 שקל. עסקאות ההמשך יתאפשרו בסכומים נמוכים יותר.
מטרת הקמפיין לחשוף את המחלקה, את השירותים הניתנים ואת מגוון המוצרים והאפשרויות לריהוט ועיצוב כל סוגי העסקים.
גבי דולב, מנהלת המחלקה העסקית אומרת, כי "המחלקה העסקית מהווה מנוע צמיחה משמעותי לשנה הקרובה. ממחקר שערכנו עולה, כי המובילות של איקאה בענף הריהוט במגזר הפרטי משליכה גם על היקפי הביקושים ומנוף המותג גם במגזר העסקי. יכולתנו להציע תחת קורת גג אחת מגוון אדיר של פריטים לצרכים שונים, מציב אותנו כמענה לביקוש גבוה מצד המגזר העסקי".