לקוח נוסף במזרח אסיה לפילת מדיה: ESPN STAR Sports
פילת מדיה גלובל פי.אל.סי, ספקית התוכנה לניהול שידורי טלוויזיה הנסחרת בבורסה בתל אביב ובלונדון (AIM) הודיעה היום (ד') על חתימת חוזה להספקת תוכנת הדגל שלה, מערכת IBMS ל-ESPN STAR Sports ספקית שידורי הספורט באסיה שמרכזה בסינגפור.
ESS היא חברת הבת האסיתית של שני ענקי המדיה ESPN של דיסני ו-STAR של ניוזקורפ ולה 13 ערוצי ספורט פופולרים המשודרים ל-13 ארצות באסיה (הודו, טיואן, סינגפור, הפיליפינים, קוריאה, הונג קונג, ועוד) ונצפים על ידי כ-150 מליון בתי אב.
עם השלמת תהליך ההטמעה תשמש IBMS (Integrated Broadcast Management System) כמערכת הניהול העסקית המרכזית של ESS, ותחלוש על מערך התוכניות, תכנון ותזמון המשדרים, הכנה והבאה לשידור ומכירת זמן אויר לפרסומות מתוך כוונה להגדיל את ההכנסות ולייעל את תפעול הערוצים.
ESS הוא הלקוח המשמעותי השלישי של פילת מדיה במזרח אסיה, בעקבות דיסקברי אסיה ו-ASTRO ממלאזיה. השרות ללקוחות אלו, ושבעה לקוחות נוספים באוסטרליה וניו-זילנד, מסופק מהמרכז האזורי של החברה שבסידני, אוסטרליה.
גלוריה דאן, סמנכ"לית בכירה ו-CFO ב-ESS מסרה בעקבות חתימת החוזה: "IBMS של פילת מדיה היא בחירה ברורה עבורינו בתקופה זו של שינוי מתמיד בתעשיית הדינאמית בה אנו פועלים. IBMS תאפשר לנו לנצל טוב יותר את 13 הערוצים שאנו משדרים ל-24 ארצות ברחבי אסיה ולהשיג גידול בהכנסות מפרסום".
אבי אנגל, מנכ"ל פילת מדיה הוסיף: " אנו גאים על שזכינו בחוזה חשוב זה עם ESS, משדרת ערוצי הספורט המובילה באסיה. אנו משוכנעים כי הצלחה ב-ESS תעודד חברות טלוויזיה נוספות באסיה לבחור בנו. העבודה עם ESS, הפועלת בארצות כה רבות באסיה, תאפשר לנו להטמיע ב-IBMS שיטות נוספות של תמחור ומכירת זמן אוויר הנהוגות בארצות השונות באסיה (למשל הודו) ובכך להעשיר את המוצר ולהוכיח שוב את גמישותו והתאמתו לצרכים מגוונים."
נציין, כי ESS היא הלקוח החדש החמישי של IBMS מאז תחילת השנה: בחודש שעבר הכריזה החברה על חוזה של כ-5 מליון דולר עם רשת אמריקאית גדולה וכמו כן זכתה לאחרונה במכרז של SBS האוסטרלית להספקת מערכת למכירת זמן אויר לפרסומות. SBS היא לקוח של IBMS בתחום התוכניות שהחליט עתה לרכוש רישיון לשימוש במודולים נוספים של IBMS לאחר מכרז שכלל ספקים רבים נוספים.
שני חוזי IBMS שנחתמו קודם לכן הם עם מדיה ג'נרל האמריקאית וה- BBC World Service האנגלית. מאז רכישת מדיה ליין ההולנדית , המספקת מערכת קטנה יותר מ-IBMS בשם מדיה-פרו למכירת זמן אויר, נחתמו שלושה חוזים חדשים להספקת מדיה-פרו בדנמרק, אוסטריה ופולין.
החוזים החדשים הנ"ל יתחילו לתרום להכנסות ויתמכו בהשגת היעדים כבר השנה אך עיקר התרומה תהיה להכנסות 2007.