איגוד המפרסמים בישראל משיק אתר חדש

האתר מכיל ידיעות עדכניות בנושאי שיווק ופרסום בשיתוף עם אייס, גלובס ודה-מרקר וכן מאמרים ממגזין "אותות" הוותיק
אפרת אדיר |

אתר האינטרט של איגוד המפרסמים - OTOT, עולה היום (ד')לאוויר. האתר מיועד להיות הכתובת הראשונה של אנשי השיווק והמפרסמים בישראל בכל נושאי השיווק והפרסום, והוא יכלול תוכן עשיר ומגוון, הן לחברי האיגוד והן לגולשים חיצוניים.

האתר מציע חדשות בנושאי שיווק ופרסום המגיעות מהאתרים אייס, גלובס ודה-מרקר. כמו כן, ישנה רשימה של מגוון פעילויות האיגוד והשירותים לחברים, ובעיקר מאות מאמרי המגזין הותיק "אותות" בצד כתבות חדשות מהארץ ומחו"ל, העוסקים כולם בתכנים עדכניים ורלוונטיים לעולם השיווק, על כל היבטיו הרחבים.

בדף הבית של האתר שמור מקום מרכזי לשני המותגים המובילים של איגוד המפרסמים: איש השיווק של החודש (כל אנשי השיווק לדורותיהם מופיעים באתר) ותחרות ה-1 בחודש. באתר אף מופיעים קישורים לכל הכתובות הרלוונטיות למפרסמים בישראל.

ההנהלה היוצאת של איגוד המפרסמים בראשות עופר בלוך, היא זו שקיבלה לפני פחות משנה את ההחלטה להפוך את המגזין "אותות" לעיתון מקוון ולהקים אתר מקיף ורחב למפרסמים בישראל. מנכ"ל האיגוד, תלמה בירו, מונתה על ידי ההנהלה לרכז את הקמת האתר ולעמוד בראש צוותי הבנייה שלו.

כעשרת אלפים מכותבים הנמנים על צמרת המשק והכלכלה בישראל יקבלו בימים הקרובים דיור ממוקד המודיע להם על השקת האתר. הדיוור, בתבנית דף הבית של OTOT, יכתיר כל אחד מהמכותבים בתואר "איש השיווק של החודש" ויזמין אותם להיכנס לאתר ולהתרשם ממנו.

אתר OTOT נבנה על ידי חברת WEBSENSE בשיתוף פעולה עם היועץ מקצועי רפי אלבו, מנכ"ל חברת SEGMARKETING. כתובת האתר:www.otot.org.il.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה