ה.שטרן משקיעה מיליון דולר בהשקת קולקציית 2007
רשת התכשיטים הבינלאומית ה.שטרן יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי להשקת קולקציית תכשיטי 2007, בהשקעה של כמיליון דולר. לדברי ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "השנה חל גידול של 20% במכירות תכשיטי היוקרה בישראל".
בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה.שטרן העולמית למעלה מ-8 מיליון דולר.
הקולקציה החדשה כוללת 9 סדרות אשר עוצבו בהשראת תכשיטי הווינטאג'. הסדרות החדשות כוללות פריטים עם אבני חן יקרות ויהלומים, פריטים העשויים מרשת זהב, פריטים העשויים מחוליות ועוד.
להובלת הקמפיין בישראל ובעולם נבחרה השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום הבינלאומי TBWA וכולל: שלטי חוצות, מודעות צבע במגזינים, וקטלוג המופץ ל-80 אלף בתי אב.
כמו כן, במסגרת מסע הקד"מ תערוך ה.שטרן 7 אירועי קוקטייל בסניפי הרשת בסופי השבוע בחודשים נובמבר-דצמבר בקניון רמת אביב, מרכז עזריאלי, קניון ארנה במרינה הרצליה, גרנד קניון חיפה, מלון הילטון תל אביב, מלון מצודת דויד ירושלים וקניון שחקים בנתב"ג, ל-60 אלף לקוחות החברה. קורט מוסיף, כי "עיקר הגידול במכירות תכשיטי היוקרה בישראל נובע מההיצע והמגוון שמציעים בשנה האחרונה, העונה לטעמים שונים של האוכלוסייה. לדוגמא: ה.שטרן העולמית השיקה בשנה האחרונה למעלה מ-30 קולקציות שונות של תכשיטי זהב, יהלומים, פנינים ועוד".