שת"פ בין תלמה לערוץ הילדים בהשקעה של 2 מיליון שקל
תלמה מקבוצת יוניליוור יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם אלבום ערוץ הילדים. הפעילות, בהשקעה של כ-2 מליון שקל, תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ובעיתונות ילדים ונוער. במסגרת זו, יחולקו בדגני הילדים של תלמה המשתתפים במבצע קלפים של סדרות המופיעות בערוץ הילדים.
דגני הילדים של תלמה: שוגי, עוגי וקוקומן יציעו החל מחודש נובמבר חמישה קלפים בכל אריזה, מתוכם יהיו שני קלפי אס. תלמה תפיץ כ-10 קלפי אס באופן בלעדי, כך שלא ניתן יהיה להשלים את אלבום הקלפים, ללא הקלפים המצויים בדגני הילדים של תלמה.
הקלפים יכילו דמויות מתוך סדרות ערוץ הילדים, ביניהן: ויינקס, בראץ, ארתור, פוקימון, יו-גי-הו, ראש גדול, פיג'מות ו"הצלצול הוא בשבילי".
שוק דגני הבוקר בישראל נאמד בכ-600 מיליון שקל בשנה, ומוביל אותו מותג תלמה, המהווה מעל 60% מנתח השוק. ממוצע צריכת הדגנים בישראל הינו 2.5 ק"ג לאדם לשנה. תחום דגני ילדים ומשפחה נאמד בכ-230 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה תלמה נתח שוק של כ-62%, עם מספר מותגים מובילים בסגמנט, כגון: קורנפלקס תלמה, כריות, עוגי, שוגי וקוקומן.
ממחקרים שערכה תלמה (באמצעות TNS מוניטור, יוני 2006) עולה, כי אחוזי צריכת הדגנים בקרב ילדים ונוער הנה גבוהה ביותר - 86% מהילדים בקרב גילאי 8-18, 90% מקרב ילדים בגילאי 8-12 ו-83% מקרב ילדים בגילאי 12-18 צורכים דגני בוקר.