המשביר החדש לצרכן משקיע 1.5 מיליון שקל בקמפיין חדש
במסגרת קמפיין "מסיבת ההפתעות" יוצאת הרשת במבצע מכירות עונתי ל-370 אלף בתי אב, חברי מועדון Club 365
"המשביר החדש לצרכן" יוצא בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב לקראת "מסיבת ההפתעות" - מבצע מכירות עונתי ל- 370 אלף בתי אב, חברי מועדון "Club 365", בתקציב של 1.5 מיליון שקל. זאת, לאור ההצלחה הקודמת של המבצע לחברי המועדון, המתקיים אחת לחצי שנה.
הקמפיין מבוסס על טיזרים של מבצעי הנחות של עד 50% למגוון מוצרי הרשת בכל המחלקות - אופנה, עולם הבית, טקסטיל, תכשיטים, מכשירי חשמל, קוסמטיקה, בישום ועוד. כמו כן, ימכרו 11 "מוצרי זהב" במחירי עלות.
הקמפיין, באמצעות פוגל אוגילבי, כולל טלוויזיה, עיתונות ודיוור ישיר לכ-400 בתי אב חברי המועדון.