"פסטה נונה" מדווחת על מכירות בהיקף של 6 מיליון שקל

זאת בתוך ששה חודשים מהקמת הפעל לייצור פסטות מצוננות טריות; הצפי - "פסטה נונה" תגיע עד סוף 2006 לנתח שוק של 60%; החברה עובדת על פיתוח חדשני של לזניות, רביולי במילויים חדשים ורטבים חדשים
אפרת אדיר |

"תוך ששה חודשים מהקמת מפעל "פסטה נונה" הגיעה החברה לנתח שוק של 45% משוק הפסטות המצוננות טריות ולהיקף מכירות של 6 מיליון שקל", כך מדווח שלומי אילון, סמנכ"ל שיווק במחלבות גד, משווקת "פסטה נונה".

אילון מציין, כי למפעל הממוקם באזור דלתון בגליל, כושר ייצור של כ-100 טון פסטה בחודש. "המפעל הגדיל את נתח שוק הפסטות הטריות מצוננות בישראל ב-60%. ממחזור מכירות שנתי של 17 מיליון שקל לפני כניסת "פסטה נונה" למחזור שנתי של 24 מיליון שקל".

עוד צופה אילון, כי "פסטה נונה" תגיע עד סוף 2006 לנתח שוק של 60%. המפעל הוקם על-ידי משפחת קסוטו, עזרא כהן הבעלים של "מחלבות גד" ואלי פדידה, בהשקעה של כ-6 מיליון שקל.

אלי פדידה, מנכ"ל "פסטה נונה" אומר, כי החברה השקיעה בנוסף כחצי מיליון שקל בכניסה לשוק המקצועי והצפי להגיע עד סוף השנה למחזור של כ-30 מיליון שקל בשוק המקצועי. פדידה מגלה, כי החברה עובדת בימים אלה על פיתוחים חדשניים של לזניות, רביולי במילויים חדשים נוספים ורטבים חדשים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה