מיהי הישראלית בעלת השפתיים היפות ביותר?

בליסטקס מעלה תחרות באמצעות אתר "תפוז אנשים" ובחסות סוכנות הדוגמנות MC2 בניהולו של עופר רפאלי; היקף ההשקעה - 180 אלף שקל
שרות Bizportal |

תחרות Lip splash Bilstex לבחירת הישראלית בעלת השפתיים היפות ביותר יוצאת לדרך באמצעות אתר "תפוז אנשים" ובהשקעה של 180 אלף שקל. הבחירה באתר תפוז וב-ICQ נעשתה בעקבות סקר אשר בחן את הרגלי הגלישה של בני הנוער בפורטלים אלה. התחרות מיועדת לבנות בגילאי 15+ והינה תחרות יופי ראשונה אשר תיערך באמצעות האינטרנט. קונספט התחרות הייחודי גובש במשרד Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי. במסגרת התחרות תוכלנה המועמדות להירשם לתחרות דרך כתובת האינטרנט www.tapuz.co.il/blistex ולשלוח את תמונותיהן לאתר. הצגת תמונות המועמדות תתבסס על גימיק עיצובי אשר יאפשר למועמדות למשוח את שפתותיהן בשפתון החדש "בליסטקס ליפ-ספלאש" באמצעות סטיק ממוחשב.

ההצבעה עבור המועמדות תתקיים על ידי הגולשים דרך האתר כשתהליך בחירה נוסף יתבצע על ידי צוות השופטים שיורכב מנציגי חברת בליסטקס, עופר רפאלי מנהל סוכנות הדוגמנות MC2 ונציגי אתר תפוז.

מתוך המועמדות הסופיות תוכתר "Miss Blistex" על ידי הבעלים של חברת בליסטקס העולמית, מר דיוויד ארץ', אשר יגיע במיוחד מארה"ב לטקס ההכתרה.

הזוכה במקום הראשון תקבל מסוכנות MC2 יום צילומים, "בוק" וחוזה דוגמנות ל-3 שנים. כל המועמדות הסופיות תקבלנה ערכת טיפוח מחברת "מדיליין" משווקת בליסטקס בישראל. כמו כן, 30 הנרשמות הראשונות לתחרות יקבלו בליסטקס ליפ-ספלאש מתנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה