הד אנד שולדרס בקמפיין לסדרת מוצרים לשיער

מטרת הקמפיין היא לעלות את המודעות של השמפו כמטפח שיער ולא רק מסייע למניעת קשקשים
שרות Bizportal |

הד אנד שולדרס מעלה 2 קמפיינים ל-TV לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה לשיער, המבוססת על נוסחת האבץ המהפכנית. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים בטלוויזיה ובפרינט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

סדרת המוצרים החדשה מכילה 9 וריאנטים המבוססים על הנוסחא המהפכנית, אשר מבטיחים לטפל ב-5 הסימנים של קרקפת לא בריאה: קשקשים, גירודים, תחושות מציקות, נוקשות ויובש הקרקפת.

מנהל מותג הד אנד שולדרס בפרוקטר & גמבל ישראל, כפיר אברהם: "ממחקרים שערכנו עולה, כי הד אנד שולדרס נתפס בעיני הצרכנים כמותג המוביל בישראל לטיפול בקשקשים, אך אינו נתפס כמותג המטפח את השיער. מטרת הקמפיין היא לעלות למודעות את הסגולות הקוסמטיות של הד אנד שולדרס ולהעניק פתרונות טיפוח לשיער יפה שמתחיל בקרקפת נקייה ומטופחת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה