תקציב הפרסום והיח"צ של טיב טעם עבר ליורו תל אביב
במסגרת מהלכי הארגון בקבוצה, מעבירה טיב טעם את תקציבי הפרסום ויחסי הציבור לקבוצת יורו תל אביב. תקציב הפרסום צפוי להסתכם בשנה הקרובה ב-12 מיליון שקל. התקציב טופל בשנתיים האחרונות ב-GPS מקבוצת אדלר-חומסקי.
יורו ת"א מטפל זה מכבר באנטר הולדינגס, הנמצאת בשליטת עמית ברגר, שרכשה לאחרונה 50% מקבוצת טיב טעם.
קבוצת טיב טעם כוללת שתי חטיבות - הרשת הקמעונאית, וחברה תעשייתית המייצרת מגוון מוצרי בשר ומייבאת, בין היתר, גבינות, יינות ומעדנים. הרשת הקמעונאית מונה 23 סניפים - האחרון שבהם נפתח ברחוב מאז"ה בתל אביב, וממותג תחת טיב טעם in the city. המחזור הכולל של הקבוצה הסתכם בשנה שעברה ביותר ממיליארד שקל.
בשנה האחרונה חוותה טיב טעם משבר תדמיתי בעקבות שידור כתבה בכלבוטק, אך מהחברה נמסר, כי מספר המבקרים במגמת חזרה לרמה הגבוהה של לפני המשבר, לאחר נקיטה בצעדים לתיקון הליקויים. בין היתר השיקה טיב טעם את מערכת "הבקרה המשולשת", המבטיחה את איכות וטריות המוצרים.
בימים אלו נערכת טיב טעם להטמעת תוכניות הצמיחה לשנת 2007 והעברת תקציבי הפרסום ויחסי הציבור ליורו תל אביב הם חלק מההיערכות ליישום תוכניות אלה. הרשת מכינה בימים אלה את פסטיבל המכירות של חודש דצמבר, לקראת חנוכה והשנה האזרחית, המהווה תקופת שיא במכירות.
בקבוצת יורו תל אביב מועסקים כ- 70 עובדים ועל לקוחותיה הבולטים נמנים רקיט בנקיזר, פיג'ו, אילנות דיסקונט, בנק אוצר החייל, קוסמופארם, לילית קוסמטיקה, סמסונג, איקאה ועוד. הקבוצה נמצאת בבעלות יורו העולמית שמחזיקה ב-67%. יתרת המניות נחלקת בחלקים שווים בין רפי צרפתי לזמיר דחב"ש.
ביוני האחרון מונתה הילה בז'יז'ינסקי, ששימשה כסמנכ"ל השיווק של רקיט בנקיזר, למנכ"ל משרד הפרסום יורו תל אביב. בז'יז'נסקי: "הזכייה בתקציב טיב טעם מהווה עבורנו הזדמנות להפוך לשותפים משמעותיים במיצוב הרשת ובתקשורת שלה עם קהל הצרכנים. אנו מתכוונים לעבוד בצמוד למומחים בנושא הקמעונאות ברשת יורו העולמית כדי שנוכל להביא ללקוח את הערך המוסף לו הוא מצפה".