קמפיין חדש למרכז האנטי אייג'ינג ב-500 אלף דולר

הסלוגן: "בעולם יש כשבעה מיליארד אנשים. לכל אחד תפריט מזון המתאים רק לו. הגיע הזמן לגלות מה התפריט המתאים לך"
שרות Bizportal |

'Anti Aging Israel', המרכז הרפואי לרפואת אנטי-אייג'ינג, יתמקד בחודש נובמבר בקמפיין פרסומי סביב שירות הייעוץ התזונתי של המרכז. הקמפיין באמצעות פרסום "נפתלי-אברהם" ובהשקעה של 500 אלף דולר.

משרד הפרסום בחר שלא להשתמש בדוגמנית, סלבריטאית או דמות אחרת לקמפיין ובמקום זאת מככב במודעות צילום של סחלב פורח, תחת הסלוגן: "בעולם יש כשבעה מיליארד אנשים. לכל אחד תפריט מזון המתאים רק לו. הגיע הזמן לגלות מה התפריט המתאים לך".

השירות כולל בניית תוכנית תזונתית אישית ללקוח על סמך שתי בדיקות אבחוניות בטכנולוגיות מתקדמות, food detective לגילוי רגישות תזונתית ו-body stat לפענוח הרכב הגוף. על השירות אמונה ד"ר עדי צוונג-גונן, הרופאה הראשית של המרכז. לרגל ההשקה מוצע השירות בחודש נובמבר בלבד במחיר של 2,200 שקל במקום 2,700 שקל.

Anti Aging Israel, מיסודן ובניהולן של רינת זיידמן ואורה גלעד, מציע תחת קורת גג אחת מגוון טיפולים לעיכוב תהליכי הזדקנות ושיפור איכות החיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה