איש השיווק של אוקטובר: אפי רוזנהוייז, מנכ"ל שופרסל

נבחר על ידי איגוד המפרסמים בשל יוזמתו למתג מחדש את רשת שופרסל
אפרת אדיר |

איגוד המפרסמים בחר באפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, כאיש השיווק של חודש אוקטובר.

רוזנהויז יזם את התוכנית האסטרטגית החדשה של החברה, במסגרתה בנתה קבוצת שופרסל קונספטים קמעונאיים חדשים, מותאמים לצרכי הלקוחות ולמגמות השוק.

במסגרת התוכנית האסטרטגית, החליטה הרשת לערוך מהלך של מיתוג מחדש לכל אחת מהרשתות הבנות. ערכי המותג החדש מבוססים על: אמינות, שירות, מובילות, ישראליות, איכות וטריות. כךנוצרו 3 חטיבות חדשות:

* שופרסל דיל - רשת חנויות Heavy Discount בפריסה ארצית ובהתייחסות אזורית - 37 חנויות. שופרסל דיל נבנתה על בסיס חנויות יוניברס הקיימות וחנויות אזוריות, ומיועדת לקהל הרחב, ללא צורך בכרטיס מועדון.

* שופרסל שלי - רשת חנויות שכונתיות. היעד של רשת זו הוא 127 חנויות בשכונות ובמרכזי הערים, שיתנו מענה בנושאי נוחות וזמינות, טריות, שירות ויחס אישי.

* שופרסל ביג - רשת חנויות היפרמרקט One Stop Shop. הרשת כוללת 36 חנויות המבוססות על חוויית קניה, מיגוון רחב של מזון ולא מזון, טריות, שירות, מחלקות מתמחות ו-Value for money. מיקומן של חנויות אלו נקבע על בסיס אזורי.

המיתוג כלל עיצוב חדש ללוגו שופרסל ועיצוב לוגו לכל אחד מהקונספטים הקמעונאיים. האסטרטגיה שהיוותה את הבסיס למיתוג מחדש היא: חזון אחד, שם אחד, מסר אחד, כרטיס מועדון אחד ומותג פרטי אחד - כולם תחת המטרייה הרחבה של שופרסל.

הכנסות הרשת ברבעון השני של 2006 הסתכמו ב-2.36 מיליארד שקל, גידול של 42.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כמו כן, חל גידול במכירות ושיפור ברווחיות.

אפי רוזנהויז, בעל תואר ראשון במינהל עסקים מ- Polytechnic of Central London , מכהן בתפקידו שלוש וחצי שנים. בתפקידיו הקודמים היה סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת פרטנר וסמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה