סופרפארם מרחיבה את מותג "לייף" ונכנסת לתחום האיפור

עד כה התמקד המותג הפרטי בתחום הטואלטיקה, הבריאות והלייף סטייל, כשהוא כולל למעלה מ-400 מוצרים
אפרת אדיר |

רשת סופר-פארם מבצעת החודש מהלך אסטרטגי ומרחיבה את תחום פעילותו של המותג הפרטי "לייף", לתחום האיפור. חני לוטן-תוריאל, מנהלת המותג הפרטי בסופר-פארם אומרת: "הכניסה לתחום האיפור היא צעד טבעי באסטרטגיית הפיתוח של המותג אשר מתמקדת בעסקי הליבה של הרשת - בריאות ויופי".

עד כה התמקד המותג הפרטי בתחום הטואלטיקה, הבריאות והלייף סטייל כשהוא כולל למעלה מ-400 מוצרים.

בשלב הראשון, תכלול סדרת האיפור של "לייף" 4 סוגי מוצרים - עפרון לשפתיים, עפרון לעיניים, ליפגלוס ולקים, המיוצרים עבורה באמצעות חברת "דניה קוסמטיקס", יצרנית מותג האיפור ג'ייד. סך הכל יופצו 58 מוצרים בסדרת האיפור.

לדברי תוריאל, בהתאם לאסטרטגית המותג, גם סדרת מוצרי האיפור עומדת בסטנדרטים גבוהים של איכות והיא תוצע במחירים הנמוכים עד 15% מהמוצרים המקבילים על המדף.

היקף שוק האיפור העממי בישראל מוערך בכ-300 מיליון שקל, כאשר השחקנים המשמעותיים בו הינם ג'ייד, קרליין, לוריאל, רבלון וסופט-טאצ'. רשת סופר-פארם צופה לתפוס נתח שוק של20% מהקטגוריות הרלוונטיות הנמכרות ברשת, בתוך שנה. המותג "לייף" מהווה כיום 13% מהמחזור של הקטגוריות בהן הוא פעיל ו-25% מהסלים הנקנים בסופר פארם מכילים מוצר של לייף.

מחזור המכירות השנתי של המותג בסופר-פארם עומד על למעלה מ-200 מיליון שקל.

השקת סדרת האיפור של "לייף" תלווה בהצבת סטנדים מיוחדים בחנויות, וקמפיין הכולל מודעות בעיתונות ופרסום בנקודות המכירה, בהשקעה של 600 אלף שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה