תקציב הפרסום של "פאוזה" עובר ל"אפיקים - B2B"
חברת פאוזה, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, בחרה במשרד הפרסום "אפיקים B2B" מקבוצת אפיקים, כמשרד הפרסום שלה. תקציב הפרסום של החברה, מקבוצת מי עדן, המוערך בכ-1.5 מיליון שקל, יופנה במלואו לפעילות אסטרטגית שמתכננת החברה השנה במגזר העסקי. בין המהלכים המתוכננים עומד על הפרק מהלך מיתוגי חדש של פאוזה תחת הסלוגן: "עולם של קפה לעסקים".
אודי צ'צ'יק, מנכ"ל פאוזה אומר, כי "הבחירה במשרד הפרסום אפיקים B2B, המתמחה בשיווק ופרסום למגזר העסקי, באה מתוך הבנה כי כמו בכל סגמנט אחר, גם סגמנט זה מחייב התמחות מעמיקה, הן בהבנת צרכי לקוחות הקצה והן בכלים העומדים לרשות המפרסמים".
מחלקת ה-B2B של פרסום אפיקים הוקמה לאחרונה ובראשה עומד מנכ"ל הקבוצה, שי לחוביצר, מי שהיה עד לא מזמן מנהל השיווק למגזר העסקי של אורנג'.
חברת פאוזה מציעה את מגוון הפתרונות הרחב ביותר בתחום פתרונות הקפה לעסקים, החל במשרד הביתי וכלה בשוק המוסדי. פאוזה מתמחה בשיווק ישיר של קפה ופתרונות שתייה חדשניים לעשרות אלפי לקוחות עסקיים וביניהם אורנג', אינטל, אלאופ, קומברס ועוד. כמו כן, משווקת פאוזה בישראל מגוון מכונות ומוצרים של מיטב מותגי הקפה בעולם והינה הזכיינית הבלעדית של "לוואצה אספרסו פוינט" ו"לוואצה בלו" שיושק בקרוב בישראל.