בר רפאלי תשכנע את התיירים להגיע לישראל
הדוגמנית הבינלאומית נענתה לפניית השר הרצוג ותייצג בהתנדבות את המדינה בביתן הישראלי ביריד התיירות השני בחשיבותו בעולם - WTM, בלונדון. השר הרצוג: "אני שמח שבר הסכימה להתגייס לשירות משרד התיירות, ולעזור לשווק את ישראל כיעד תיירותי מוביל. בר היא מותג 'כחול לבן' מוביל בעולם, והחלטנו לבחור בה במקום בדוגמנית זרה, כדי לקדם את התיירות לישראל".
רפאלי, בת זוגו של השחקן האמריקני ליאונרדו דה-קפריו, הספיקה השנה לככב על שערי המגזינים המובילים בעולם. אימה והסוכנת שלה, ציפי רפאלי, מסרה כי בר תגיע לאירוע במיוחד מפלמה דה-מיורקה, שם היא שוהה בימים אלה לצורך צילומי קמפיין אופנה בינלאומי למארקס אנד ספנסר.
רפאלי, אמנם לא שרתה בצה"ל, אך מתנדבת לעזור לשיפור התדמית של המדינה, ואומרת: "אני גאה בזכות שניתנה לי לייצג את ישראל בעולם ועבורי זה כבוד גדול להירתם למאמץ לחיזוק התיירות לישראל. אין דבר שקשור למדינה שלא אהיה מוכנה להירתם עבורו".
יריד התיירות הבינלאומי WTM ייפתח בשבוע הבא בלונדון ב-6 בנובמבר ויימשך ארבעה ימים. במסגרתו יקים משרד התיירות הישראלי ביתן בשטח של 530 מ"ר, שיכלול הקמת פינת ספא ענקית בשיתוף ים המלח, שם יוכלו המבקרים להתפנק בטיפול בוץ ופנים, ובמסג'ים מסוגים שונים.
כמו כן, המבקרים בביתן הישראלי יוכלו לצפות בתצוגת אופנה בחסות חברת בגדי הים "גוטקס" ומעצבת התכישיטים "מיכל נגרין", שתתקיים במקום פעמיים ביום. בנוסף, תתקיים הגרלה של חופשות בישראל, בשיתוף עם החברות "אסם" ו"אהבה". בביתן יחולקו גם בקבוקי מים קדושים מנהר הירדן, ודוגמיות מתנה ממוצרי ים המלח של חברת "אהבה".
לדברי מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ', "משרד התיירות מתכוון לנצל את היריד בלונדון כפלטפורמה לקידום יוזמות ושיתופי פעולה בינלאומיים. שם המשחק הוא שיווק נכון, והשנה השקענו במיוחד בביתן הישראלי".
בשנת 2005 ביקרו ביריד WTM למעלה מ-24 אלף מבקרים, והשתתפו בו 5,100 מציגים מ-193 מדינות. בנוסף למשרד התיירות, משתתפים בו עוד 31 גורמים מסחריים ישראליים (רשתות בתי מלון, חברות תעופה, סיטונאים, חברות השכרת רכב ועוד).
משרד התיירות והגורמים המסחריים מתכוונים לקיים במקום פגישות עבודה רבות עם גורמי תיירות שונים בעולם, במטרה לחזק את התיירות הנכנסת לישראל אשר ניזוקה מאוד על רקע המלחמה האחרונה בלבנון.