רשת תמנון משקיעה 1.5 מיליון שקל ב"ספיד דייט"
רשת האופנה תמנון, אשר יצאה בקמפיין אופנה ייחודי בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, בהשראת עולם הדייטים, תקיים אירוע גדול תחת השם: "הספיד דייט הגדול בישראל", בו יקחו חלק הדוגמנים המובילים את קמפיין הפרסום של הרשת.
קמפיין האופנה, באמצעות משרד הפרסום JWT, מציג 8 דוגמנים (4 בנים ו-4 בנות) ביניהם: פלג רודברג, תמי בזק, ורד בן שלמה, קטיה לבין ועוד, כאשר לצד תמונתם מופיע מספר טלפון אישי וכתובת "מיני סייט" בו הם מזמינים את הציבור להתמודד על דייט נחשק עימם.
לאחר תהליך סינון שיבוצע על ידי הדוגמנים יבחרו 6 מועמדים סופיים לכל דוגמן. המועמדים הסופיים יוזמנו לאירוע ה"ספיד דייט" שיערך ביום ג' ה-14.11 בו יקדישו הדוגמנים 5 דקות שיחה לכל מתמודד ובסיום התהליך יבחר כל דוגמן את המתמודד החביב עליו מתוך השישה וייצא עימו לדייט.
"תמנון" נמצאת בבעלות ברוך ריינר ומפעילה כיום 45 סניפים בפריסה ארצית.