שחקן חדש בשוק הסוכריות ללא סוכר - "קלפני" של ליימן
ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת ממתקים בישראל, נכנסת לשוק הסוכריות ללא סוכר ומשיקה את סוכריות "קלפני" (KALFANY) - סוכריות פרימיום ללא סוכר בטעמי: לימון ומליסה, מנטה, תות שדה ומנגו-פסיפלורה. היקף ההשקעה בהחדרת המותג בישראל נאמד ברבע מיליון שקל.
הסוכריות מוצעות באריזה בת 75 גרם וארוזות כל אחת בנפרד, בהתאם לסטנדרט המקובל בשוק זה. כל סוכריה מכילה 8.4 קלוריות ו-0 גרם שומן ונתרן. מחירה המומלץ לצרכן - 8.99 שקל והיא נמכרת בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.
שוק הסוכריות ללא סוכר בישראל מגלגל כ-67 מיליון שקל בשנה, כאשר השחקן המוביל בו הוא MUST של עלית, וישנה גם מתחרה נוספת כמו "כרמית תעשיות ממתקים". יעל זהבי, מנהלת תחום הסוכריות בליימן שליסל מציינת, כי: "בליימן שליסל צופים שכניסתה של סוכריית הפרימיום קלפני לשוק תתרום לגידול בקטגוריה וכי עם תום שנת הפעילות הראשונה, יחזיק המותג בכ-10% מנתח השוק".