ה'הרגשה הטובה' של קוקה-קולה במיליון שקל
מותג דיאט קוקה-קולה החל בפעילות בקמפוסים ובמכללות ברחבי הארץ ברוח הסלוגן של המותג – Do what feels good. במסגרת הפעילות בהשקעה של כ- מיליון ₪, עוצב בקבוק -200 מ"ל על ידי גרפיק –דיז'ין עם טיפים ייחודיים לסטודנטים ברוח אווירת ה-feel-good שהמותג מעוניין לשדר, תוך הדגשת הקונספט: "תעשו לעצמכם משהו טוב, בכל יום".
עדית פרידמן,מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלך הנוכחי של דיאט קוקה-קולה הותאם במיוחד לפתיחת שנת הלימודים האקדמית ומטרתו המרכזית להזכיר לציבור הרחב של הסטודנטים שגם בלהט הלימודים האינטנסיביים מומלץ לא לשכוח את אותם דברים שעושים לכולנו טוב . גישה זו הובילה אותנו לעצב בקבוק ייחודי המורכב מקולאז' של סיטואציות הממחישות את רגעי ה-feel-good בשגרה היומיומית של הסטודנטים מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה".
הפעילות של דיאט קוקה-קולה תיערך במהלך החודש הקרוב בקמפוסים ובמכללות שברחבי הארץ.