הקלק על הבאנר ודבר ישירות עם ממליץ

זוהי סיסמת קמפיין האינטרנט החדש של רשת אנקורי המתמחית בקורסי הכנה לבגרות ולפסיכומטרי
שרות Bizportal |

רשת אנקורי משיקה קמפיין אינטרנט חדשני, במסגרתו הגולש מקליק על הבאנר ומקושר ישירות אל אחד מבוגרי קורסי הפסיכומטרי או הבגרות של אנקורי, אשר יענה על כל שאלה שיש לגולש. סיסמת הקמפיין: "הקלק על הבאנר ודבר ישירות עם ממליץ".

הקמפיין, שעלותו כ-100 אלף דולר, מתפרס על פני אתרי צעירים מובילים כגון: ,NANA ,MSN ,TAPUZ וקבוצת אתרי הצעירים של וואלה נטוורקס, וכן על פני אתרי לימודים כדוגמת: "יורם", Ynet center, ו"נרשמים". בנוסף, יפורסמו הבאנרים בתוכנות ה-IM של ICQ ו-MSN messenger.

הייחוד בקמפיין הוא בכך שבמקום הבאנרים הפרסומיים המסורתיים, שעליהם מקליק הגולש ומגיע, בדרך כלל, לאתר או מיני סייט עם מידע נוסף - יופיעו באנרים המקשרים את הלקוח הפוטנציאלי בהקלקה אחת למחשב של לקוח מרוצה שכבר למד בקורס הבגרות או הפסיכומטרי של אנקורי.

איתי טנא, סמנכ"ל רשת אנקורי: "הרגשנו שאנחנו חייבים להוציא מהאינטרנט יותר, חיפשנו את הדרך לשלב את האלמנט המכירתי ביותר שלנו - ה"טסטמוניאל" באופן אינטרנטי מרתק. בפגישה עם איש האינטראקטיב שלנו, פיצחנו את הקונספט החדשני. מבחינתי זה הישג שמשקף את היכולות של רשת אנקורי לאורך כל הדרך - יצירתיות וחדשנות, שבאה לידי ביטוי לא רק בתחומי הלימודים, אלא גם בתחום השיווק".

אורית קרקו, מנהלת השיווק והפרסום של רשת אנקורי, מוסיפה, כי "פנינו לקבוצות תלמידים שזה עתה סיימו את הבחינה, וזה היה מאד מרגש לגלות שהרבה לקוחות מרוצים, שזמנם פנוי, שמחו מאד לשתף פעולה באופן פעיל בהפצת המרוצות - לכל מי שמוכן להקשיב להם. מבחינתם זה סוג של שליחות, כי הם יודעים כמה קשה לאתר את הקורס הנכון עבור מי שנמצא בתחילת התהליך, ומרגיש שאנשי המכירות עונים לו תשובות מהוקצעות שטבען מכירתי. רק הממליצים יכולים בנקודת הזמן הנוכחית לזכור איך זה מרגיש לפני, תוך כדי ואחרי הקורס".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה