"אינטרוויזיה" - מגזין אינטרנט חדש מבית נענע
פורטל נענע משיק את "אינטרוויזיה" - מגזין אינטרנטי שבועי לנושאי טלוויזיה. הגליון הראשון מופץ בימים אלו לראשונה באמצעות מייל לכל תעשיית הטלוויזיה בישראל. במקביל, במסגרת פסטיבל ראש פינה של תעשיית הטלוויזיה והקולנוע, יוכלו המשתתפים בפסטיבל להצטרף לרשימת המנויים על המגזין.
המגזין יסקר מדי שבוע את כל מה שחם בעולם הטלוויזיה ובתחום המתפתח של הווידאו באינטרנט. את המגזין תערוך ותפיק נילי אורן - עורכת ותיקה בפורטל נענע והוא יישלח, ללא תשלום, ישירות לתיבות המייל של כל אנשי התעשייה.
בנוסף לסקירה מקיפה של הענף, יוכלו הקוראים למצוא הצעות עבודה אשר יפורסמו בשיתוף עם חברת "פרופשנאל מדיה", חברת כח אדם המתמחה בשוק הטלוויזיה, ראיונות עם בכירי התעשייה, ראיונות עם מנהלי מכוני מחקר ועם אנשי ברנז'ה מובילים בתחום.
לדברי יעל זכריה, מנכ"ל פורטל נענע, "בתקופה האחרונה, נעשים נסיונות שונים, בארץ ובעולם, לשלב טלוויזיה באינטרנט ואינטרנט בטלוויזיה. מטרת מגזין ה"אינטרוויזיה" להביא את כל החדשות, פרשנויות והמחקרים בתחומים המשיקים הללו ולייצר רב שיח בנושא שיוביל את כולנו לדרכים השונות והנכונות לעשות "אינטרוויזיה" מצויינת לטובת הצופים והגולשים בכל מדיום אפשרי".