HP משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין למוצרים לשוק הביתי

הקמפיין באמצעות פרסום פובליסיס אריאלי
שרות Bizportal |

חטיבת ההדמיה וההדפסה של HP מעלה קמפיין חדש הכולל את המוצרים החדשים לשנת 2007 המיועדים לשוק הצרכני/הביתי, הקמפיין בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, יעלה מחר (ו') ויימשך 6 שבועות.

הקמפיין יכלול מודעות פרסום בעיתונות היומית ובמגזינים המקצועיים וכן אינסרט המכיל מידע נרחב על כל המוצרים החדשים.

מנהל קריאטיב: דוד אביטל; ארט דיירקטור: יריב אפשטיין; קופי: אורן מאיר; תקציבאית: נגה סלע

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה