HP משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין למוצרים לשוק הביתי
הקמפיין באמצעות פרסום פובליסיס אריאלי
חטיבת ההדמיה וההדפסה של HP מעלה קמפיין חדש הכולל את המוצרים החדשים לשנת 2007 המיועדים לשוק הצרכני/הביתי, הקמפיין בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, יעלה מחר (ו') ויימשך 6 שבועות.
הקמפיין יכלול מודעות פרסום בעיתונות היומית ובמגזינים המקצועיים וכן אינסרט המכיל מידע נרחב על כל המוצרים החדשים.
מנהל קריאטיב: דוד אביטל; ארט דיירקטור: יריב אפשטיין; קופי: אורן מאיר; תקציבאית: נגה סלע