מנכ"ל קו-אופ ישראל: נהיה רשת השיווק ה-3 בגודלה

עם פתיחת הסניף החדש בנתניה, צופה הרשת להגיע למחזור מכירות של כ-830 מיליון שקל ב-2007
אפרת אדיר |

רשת "קו-אופ ישראל", לשעבר קו-אופ ירושלים, חתמה בימים אלו הסכם לפתיחת סניף חדש בנתניה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

רמי מנדל, מנכ"ל ובעלים של הרשת, מציין, כי בעקבות רכישת הסניף החדש, בשכונת חפץ חיים בנתניה, הצפי של מחזור המכירות של הרשת לשנת 2007 יהיה כ-830 מיליון שקל. זאת לעומת מחזור מכירות של כ-700 מיליון שקל בשנת 2006.

הסניף החדש, הרביעי בעיר נתניה, יפעל תחת השם "מיסטרזול" וישתרע על שטח של כ-1,100 מ"ר בדמי שכירות של 10$ למ"ר. זהו הסניף ה-32 של רשת "קו-אופ ישראל" ומצטרף למספר סניפים נוספים אשר נפתחו בחודשים האחרונים ביבנה ובגבעתיים.

במהלך השנה האחרונה ביצעה רשת "קו-אופ ישראל" רכישות בולטות, ביניהן רכישת רשת "מטרו מרקט" שמנתה 6 סניפים בנתניה, רחובות, אשדוד וראשל"צ, 2 סניפים של רשת ספיר בירושלים, סניף בעיר אפרת שנרכש מחברת "איש הקריה אפרת" ופתיחת סניף חרדי ראשון בירושלים בסמיכות לשוק מחנה יהודה.

מנדל מוסיף, כי על פי התוכנית האסטרטגית להתרחבות צפויה הרשת להגיע תוך 3 שנים למחזור מכירות שנתי של מיליארד שקל ולהפוך לרשת השיווק הארצית השלישית בגודלה בישראל.

כאמור, לפני כחודשיים עברה הרשת תהליך של מיתוג מחדש במסגרתו הוחלף שמה מ"קו-אופ ירושלים" ל"קו אופ ישראל", תוך מיצובה כרשת חנויות שכונתיות מוזלות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה