השוואת מחירים - עכשיו גם באמצעות הטלפון

השירות מאפשר לצרכן להתקשר מכל טלפון ולהשוות מחירים של מגוון מוצרי צריכה
אפרת אדיר |

חברת EasyCall, המפעילה מוקד מידע ושירות לאזרח, משיקה שירות חדש ויעיל לצרכן, המאפשר לבצע השוואות מחירים של מוצרי צריכה שונים באמצעות מוקד טלפוני בכל שעה וללא תשלום.

השירות החדש, אשר יתחרה בעצם בשירותי השוואות המחירים באינטרנט, הינו שיתוף פעולה עם אתר השוואות המחירים באינטרנט - www.bazman.co.il. נועם נחמני, מנכ"ל EasyCall: "שירותי השוואת המחירים באינטרנט זוכים אמנם להצלחה גבוהה אולם הבעיה היא שלרובנו אין נגישות למידע באינטרנט מכל מקום - דווקא כאשר מידע זה הוא חיוני מאוד במהלך קניית מוצר זה או אחר. השירות החדש נותן לכך מענה באמצעות יצירת קשר טלפוני עם אנשי המוקד שלנו בכל זמן ומכל מקום וכך לקבל במהירות את המידע שיאפשר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר".

בכך מצטרף השירות החדש לשירותי מידע נוספים שמציעה EasyCall, הכוללים איתור אנשי מקצוע איכותיים במגוון של עשרות סיווגי מקצוע שונים וכן שירות השוואת מחירי ביטוח רכב לאיתור המחיר הזול ביותר מבין מאות סוכנויות ביטוח.

צרכן, המעוניין להשתמש בשירות, יתקשר 5106* מכל טלפון בעלות שיחת בזק רגילה וכן דרך מערכת אינטראקטיבית באמצעות אתר האינטרנט ולהשוות מחירים של מגוון מוצרי צריכה - ממוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מצלמות, ריהוט לבית ועוד.

נחמני הוסיף, כי "כמויות המידע האדירות שכולנו נחשפים מדי יום, מקשה מאוד להפיק את הידע האיכותי שיאפשר לנו לקבל החלטות יומיומיות טובות יותר. שירות השוואת המחירים שאנו משיקים, כמו גם שירותים עתידיים שאנו עומדים להציע, הם חלק מהיעד שהצבנו לעצמנו ולספק לאזרח מוקד אחד, הכולל קשת רחבה של שירותי מידע איכותיים בצורה אינטראקטיבית בכל שעה ומכל מקום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה