מינוי ישראלית לתפקיד בכיר בקימברלי קלארק העולמית

טלי אורן מונתה למנהלת שיווק אזורית במדינות MEA בחברה; היקף מכירות ה-personal care באזור זה מוערך כב-400 מיליון דולר בשנה
אפרת אדיר |

חברת קימברלי קלארק העולמית, המייצרת ומשווקת את המותגים האגיס, קוטקס וקלינקס הודיעה היום (ב') על מינוייה של טלי אורן למנהלת שיווק איזורית של MEA, הכולל את המדינות רוסיה, תורכיה, ישראל ודרום אפריקה, אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה. מדובר במינוי של ישראלית לתפקיד בכיר בחברה עולמית.

במסגרת תפקידה החדש תהיה אורן אחראית על הובלת הניהול האסטרטגי והפיתוח העיסקי של קימברלי קלארק במדינות MEA. אורן תיכנס לתפקידה בעוד כחודש והיא תפעל ממטה החברה בישראל.

אורן (42), בעלת תואר בפסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, ניהול ושיווק מהמכללה למנהל, משמשת כשלוש שנים בתפקיד מנהלת שיווק חיתולים בחוגלה קימברלי. מזה כשנתיים היא משמשת כמנהלת תחום תינוקות וילדים. במסגרת תפקיד זה הייתה שותפה לפיתוח מוצרים ואחראית על הניהול העסקי והשיווקי של התחום. במהלך התקופה בה ניהלה את תחום התינוקות והילדים גדל המותג האגיס ב-8% בנתח השוק מ-42% ל-50%.

אריק שור, מנכ"ל חוגלה קימברלי ישראל אמר, כי "טלי אורן היא בחירה מצויינת ומינויה מעיד על איכות המנהלים בחוגלה".

אורן הוסיפה, כי "השוק הישראלי נחשב, מבחינת קימברלי קלארק העולמית, לשוק היפר תחרותי, חדשני ומשוכלל, אין לי ספק, כי הניסיון שרכשתי כאן יסייע לי להצליח בתפקיד החדש. אני רואה אתגר מקצועי ואישי יוצא דופן בתפקיד זה".

שור הוסיף, כי הבחירה של קימברלי קלארק בטלי אורן, אינה מפתיעה. ישראל נחשבת לאחת המדינות המצליחות ביותר של קימברלי קלארק, ואסטרטגיית ההשקה המוצלחת של חיתולי האגיס בישראל מוטמעת ברחבי העולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה