קמפיין לפיג'ו 307 עם נסיעת מבחן משפחתית

הקמפיין, בעלות מדווחת של מעל 2 מליון שקל, מדגיש את חווית הנסיעה ב-307 ויעלה באמצעות משרד יורו תל אביב בטלוויזיה בקולנוע ובאינטרנט
שרות Bizportal |

חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה בימים הקרובים בקמפיין חדש למכונית המשפחתית פיג'ו 307. הקמפיין מדגיש את "חווית הנסיעה הנוחה והרגועה של כל הנוסעים בפיג'ו 307", תחת המסר "פיג'ו 307 - מרגישים שזו פיג'ו". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב בטלוויזיה, בקולנוע בעיתונות ובאינטרנט לתקופה של כ-3 שבועות בעלות מדווחת של מעל 2 מליון שקל.

הקמפיין החדש מציג ילדה המציירת בצבעי מים ציור מוקפד. כשהמצלמה מתרחקת בזום-אאוט מגלה הצופה שהילדה למעשה יושבת בפיג'ו 307 תוך כדי נסיעה ומציירת בשלווה ובדייקנות. הסיטואציה, אמרו בחברה, מדגישה את מסר הנוחות ואחיזת הכביש יוצאת הדופן של ה 307.

במסגרת המודעות בעיתונות, תזמין חברת לובינסקי את המתעניינים להגיע עם ילדיהם, ולהתנסות בנסיעה ברכב בפורום משפחתי. לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש באופן מיוחד את החוויה הכוללת של כל יושבי המכונית הנוסעים בפיג'ו 307. אנו יודעים מניסיוננו שכאשר לקוח מתנסה בנסיעה או בנהיגה בפיג'ו 307 החלטת הקניה שלו הופכת ברורה ומיידית. בנוסף, הוחלט לאפשר לילדים במשפחה להביע דעתם בלגבי תחושת הנסיעה ברכב ולספק להם חוויה של פינוק כשהם מגיעים לבחון את המכונית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה