מותג האופנה האיטלקי Kappa משקיע 2 מליון ש' בקמפיין

הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, עולה תחת המסר: kappa: Casual not Casual
שרות Bizportal |

מותג האופנה האיטלקי Kappa מבית "אומיני מותגים", יוצא בימים אלו בקמפיין חדש לחורף תחת הסיסמא: kappa: Casual not Casual, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין החדש בהפקת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, יכלול מודעות ושלטי חוצות, המציגים את אופנת קאפה הבינלאומית כאופנה עדכנית המשתלבת בכל שעות היום. רועי הולנדר, מנכ"ל אומיני שיווק ספורט, מסר, כי "הקמפיין החדש נועד להמחיש את הוורסטיליות של אופנת קאפה כמותג המתאים לכל שכבות הגיל וללבישה בכל שעות היום החל משעות הפנאי וכלה באופנה לבילויים תוך כדי מתן דגש על העובדה שהבגדים בולטים בייחודם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה