ישראכרט משיבה ל-CAL ועולה בקמפיין חדש
חברות האשראי מנסות למשוך יותר ויותר לקוחות ומציעות מסגרת אשראי חוץ-בנקאית לצד הנחות והטבות מפתות בקנייה ברשתות מזון, בית צעצועים, דלק ועוד.
לאחרונה עלתה ויזה כ.א.ל עם קמפיין המשך לכרטיס האשראי YOU. הכרטיס הינו שיתוף פעולה בין קבוצת דור-אלון, שבבעלותה רשת תחנות הדלק "דור-אלון" והרשת הקמעונאית "רבוע כחול". במסגרת ההטבות של הכרטיס, מציעות החברות מציעות כרטיס אשראי חוץ בנקאי בשיתוף עם דיינרס ישראל. כלומר, מדובר בכרטיס אשראי עם מסגרת אשראי שניתנת על ידי חברת האשראי ולא על ידי הבנק, וניתן לרכוש בעזרתו בכל בית עסק.
השחקנית יונה אליאן מובילה את הקמפיין ומנסה לשכנע את הצרכנים כי מדובר בכרטיס המחזיר כסף ללקוחות. הרכישה ברשתות השותפות למיזם מזכה את מחזיקי הכרטיס בהחזר כספי שמתקבל אחת לרבעון בצורה של תלושי קנייה. ההחזר מתקבל על קנייה ברשתות כמו מגה, סופר סנטר, וברשת תחנות הדלק דור-אלון, בשיעורים הנעים בין 0.3% ל-5% מגובה הקנייה. כמו כן, ייהנו מחזיקי הכרטיס מהנחה של 20 אגורות על כל ליטר בנזין, 1.70 שקל על כל ליטר סולר, ומחוברת קופונים שתגיע פעם בחודש לביתם.
גם חברת ישראכרט מנסה את כוחה בהנפקת כרטיסים חדשים ומשיכת לקוחות מתלבטים ומעלה קמפיין חדש לכרטיס האשראיmore בהשקעה כוללת של 700 אלף דולר.
הקמפיין החדש יעלה במדיה היום (ד') ויימשך כ-3 שבועות, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. במרכז הקמפיין סרטון פרסום באורך 35 שניות המבוסס על קטעי פספוסים של בעיטות עונשין לשער במשחקי כדורגל.
המסר המלווה את הקמפיין הוא "המסגרת הרגילה לא מספיקה לך? קח more מסגרת אשראי חוץ בנקאית נוספת". ישראכרט שמה דגש על יתרונו של הכרטיס בהענקת מסגרת אשראי חוץ בנקאי של עד 45 אלף שקל ולא על מבצעים והטבות בקנייה ברשתות הקמעונאיות באמצעות הכרטיס.
חידוש נוסף שמציעה חברת האשראי לצרכן הישראלי הוא אפשרות לתשלום החיוב גם באמצעות המחאה.