אופנת ml יוצאת בפרסום לחורף בהשקעה של מיליון דולר

מציגה 4 קולקציות נפרדות לכל עונה ב-4 קמפיינים פרסומיים נפרדים; מרב הניג ממשיכה כפרזנטורית
אפרת אדיר |

אופנת ml משקיעה מיליון דולר במסע פרסום לסתיו 2007 וממשיכה עם הסלוגן: "צריך להכיר אותך בשביל להלביש אותך".

הקמפיין, באמצעות "ענבר, מרחב, שקד", יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים 2 ו-10, מודעות בעיתונות, קטלוג ודיוור ישיר. כמו כן, לראשונה תשיק החברה 4 קולקציות נפרדות לכל עונה בשנה ותציג אותן באמצעות 4 מסעות פרסום נפרדים.

אבי מלכה, מנכ"ל אופנת ml מסביר, כי "בחרנו להפריד את מסעות הפרסום לפי 4 הקולקציות שנציג מעתה מדי עונה, היות וראינו בחנויות הרשת, כי יש הבדל בהרגלי הקנייה של האישה הישראלית בתקופת הסתיו לעומת עונת החורף לדוגמא". מלכה מוסיף, כי "אנו ממשיכים העונה עם האמירה התקשורתית אותה התחלנו בקמפיין הקיץ האחרון. לאחר שערכנו מספר רב של סקרים וקבוצות מיקוד, ראינו כי קהל היעד מתחבר לאמירה הייחודית שלנו: אנו מכירים אותך, האישה של ml, ולכן יכולים להלביש אותך ולהתאים לך את מה שבאמת מתאים אך ורק לך".

מרב הניג ממשיכה להוביל את הקמפיין כפרזנטורית. לדברי מלכה, הניג תואמת את קונספט המותג כאישה הישראלית האולטימטיבית, עם נשיות בשלה ונמצאת בגיל ובמידה הנכונה למותג".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה