"פוגל אוגילבי" יטפל במותגים לי קופר ובלו בירד

תקציב "קונספט שיווק" יעמוד בשנת 2007 על כ-4.6 מיליון דולר
אפרת אדיר |

חברת "קונספט שיווק בע"מ", זכיינית מותג הג'ינס הבריטי "לי קופר" ובעלת חברת "מרווידקס בע"מ", המפעילה את רשת "בלו בירד" ומחזיקה מגוון של מותגים בתחומי הגלישה והספורט האתגרי, בחרה במשרד הפרסום "פוגל אוגילבי" כמשרד הפרסום של הקבוצה, זאת לאחר קיום מפגשים עם מספר משרדי פרסום מובילים בתחום האופנה בתקופה האחרונה.

אדי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, מסר, כי "הבחירה ב"פוגל אוגילבי" נעשתה לאחר בדיקת מספר אופציות, כאשר מצאנו במשרד מקצועיות ואנושיות המתאימים לרוח המותגים אותם אנו מייצגים בישראל ובמזרח אירופה. המותג "לי קופר" נמצא לקראת קפיצת מדרגה נוספת בפעילותו, וכמותג ג'ינסים המוביל את השוק הישראלי, האתגר משמעותי וקשה יותר. בנוסף, "בלו בירד" היא רשת שהוקמה תוך 10 חודשים ותמנה עד סוף נובמבר 20 חנויות, וזהו טיימינג מושלם לחשוף אותה ואת מגוון המותגים אותם היא מייצגת, כל אחד מוביל בתחומו (ריפ קארל, נו פיר, כפכפי סנוק, מותג הסקייט בורד "סקטור 9" ומותג אופנת הנשים "ביצ' באני")". הפעילות עם "פוגל" תתחיל מייד כאשר התקציבים לשנת 2007 יעמדו על

תקציבי החברה לשנת 2007 יעמדו על כ-3 מיליון דולר ל"לי קופר" ו-1.3 מיליון דולר לטובת "בלו בירד" ומותגיה. כמו כן, יטפל המשרד בתקציב ההלבשה התחתונה של "לי קופר" אשר עומד על כ-300 אלף דולר.

תמר יסעור, מנכ"ל "פוגל אוגילבי", אמרה: "אני רואה ב"לי קופר" וב"בלו בירד" שני מותגים אסטרטגיים בעולם האופנה, בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה מאוד, ושמחה שניתנה לנו ההזדמנות לטפל בהם לטווח הארוך".

נוסף על המותגים "לי קופר" ו"בלו בירד" מחזיקה "קונספט שיווק בע"מ" גם ב-51% בחברת "אקספוז", העוסקת בשיווק בגדי ים והלבשה תחתונה וכן 51% בחברת "רוס אובטה", העוסקת בשיווק בחו"ל של קולקציית נשים יוקרתית המעוצבת על ידי האחיות עינב והדס צוקר. לדברי החברה, מחזור הקבוצה יעמוד בשנת 2008 על כ-240 מיליון שקל, כאשר קיים צפי לגידול משמעותי בהיקפי הקבוצה בשנת 2007 לאור ההתרחבות והרכישות שבוצעו במהלך 2006, כמו המותג "בלו בירד".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה