אורנג' משקיעה 4.5 מיליון שקל בקמפיין מוסיקה ב-OBOX
אורנג' משיקה קמפיין מוסיקה חדשני בהיקף כספי של 4.5 מיליון שקל. איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orangeאמרה היום (ב'), כי "כחלק מההתפתחות האבולוציונית של עולם המוסיקה כיום, ולאור ריבוי התכנים וערוצי מידע, אנו מזהים צורך בכלים לגילוי מוסיקה. כחלק מראייה זו אנו משיקים היום, לטובת לקוחותינו בדור השלישי, עשרות ערוצי מוסיקה וקליפים של מוסיקה ישראלית ובינלאומית אליהם ניתן להתחבר באמצעות פורטל oboxlive להאזין או לצפות ב-video streaming ללא הפסקה".
בשלב זה משיקה חברת הסלולר 38 ערוצים המשלבים מגוון ז'אנרים כדוגמת: דאנס, מוסיקת עולם, אלטרנטיבי ישראלי, רוק בינלאומי, מדיטציה, טראנס אלקטרוני, היפ הופ, ג'וגינג ועוד. יצויין, כי עלות כל כניסה לערוץ עומדת על 5.90 שקל והיא אינה מוגבלת בזמן. השנה פעלה אורנג' בתחום המוזיקה בשתי זירות עיקריות: מוצרים ותכנים וזירת תדמית. בזירת המוצרים והתכנים, הושק my playlist- שירות המאפשר ללקוח להרכיב ולערוך Playlist אישי של שירים ברשת הדור השלישי ללא תלות בזיכרון המכשיר. בנוסף, הושק "my band"- משחק סימולציה אינטראקטיבי בעולם וירטואלי של תעשיית המוזיקה והבידור, ולאחרונה הושקה גם סדרת הטלוויזיה הדוקו-ריאלטי בכיכובה של הזמרת נינט טייב, הזוכה, לדברי בק, להצלחה מסחררת. בזירה התדמיתית הביאה אורנג' לארץ את הרכב ההיפ הופ המצליח, ה-black eyed peas. בק מציינת, כי "אנו מוסיפים לקיים את ההבטחה של orangemusic לחדש ולהפתיע את לקוחותינו, מתוך האמונה שבנגיעה במגוון רחב של לקוחות באופן ייחודי ומתקדם תוך השקעת משאבים להנאתם, נגדיל את המודעות, הנאמנות ושביעות הרצון".
קמפיין ערוצי המוסיקה ממשיך לעשות שימוש באייקון הויז'ואלי מוביל של מהלך המוסיקה של orange- הדיסקים הנופלים בתוך חלל גראפי, כאשר בכל פעם מתעורר סגנון חדש לחיים בתוך הדיסק ומופיע זמר או נגן שמייצג את הז'אנר המוסיקלי.