ל.ה.ב משקיעה חצי מיליון בקמפיין לתוכניות הכשרה
ל.ה.ב- לימודי הכשרה בניהול, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, יוצאת בשת"פ עם חברת סופרפוש ומעלה קמפיין למגוון תוכניות ההכשרה שלה למנהלים בשנת הלימודים החדשה, בהיקף של כחצי מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסיסמא: "סימן שהצלחת", עלה באתרי אינטרנט ויכלול גם מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים מקצועיים על פני מספר חודשים. לדברי רוני בלנקלדר, מנהל חטיבת הדיירקט ב"סופרפוש": "במסגרת הקמפיין מיצבנו את ל.ה.ב תחת הסיסמא "סימן שהצלחת", המביאה לידי ביטוי את ערכי המותג. הקמפיין הפרסומי הוא נדבך מרכזי בפעילות השיווקית הכוללת של ל.ה.ב, תוך שנעשה שימוש בלוגו של החברה לשם בניית שפה קריאייטיבית ויצירת בידול תדמיתי וייחודי".
אודי אהרוני, מנכ"ל להב, מוסיף, כי: "במסגרת הכיוון החדש אליו פונה ל.ה.ב- להוביל חדשנות בניהול, הגדרנו לעצמנו ארבעה ערכים עליהם מושתתת הפעילות שלנו: חדשנות, מובילות, איכות ויוקרה. ערכים אלה באים לידי ביטוי במסגרת הקמפיין, שמטרתו ליידע את קהל לקוחותינו, מנהלים בחברות ובארגונים- על תוכניות הניהול המוצעות על ידנו החל מחודש נובמבר הקרוב. תוכניות אלה משלבות ידע עדכני מהאקדמיה יחד עם ניסיון עשיר בפרקטיקה העסקית, באמצעות טובי המרצים בתחום, וכן הרחבת שיתופי פעולה עם אוניברסיטאות מובילות בעולם".