סלקום: יותר מ-750 אלף גולשים נכנסו עד כה לאתר HEEP

בנוסף משקיעה החברה כ-200 אלף דולר בקמפיין לאתר שיתוף הקבצים עם תחרות "היפסינק"- קליפים בשפת הגולש
אפרת אדיר |

"היפ" (HEEP), אתר שיתוף הקבצים והשירות הסלולרי של סלקום, יוצא בתחרות "היפסינג"- תחרות ליפסינק על טהרת המוזיקה הישראלית. התחרות תלווה בקמפיין אינטרנט, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-דיגיטל, בהשקעה של 200 אלף דולר. הקמפיין יעלה באתרים Walla, Ynet, NANA, ICQ, NRG, MSN, ותפוז.

מאז עלייתו לאוויר לפני כחודשיים מדווחת סלקום על שליחתם של מאות קטעי וידאו ותמונות מדי יום אותם צילמו אזרחי ישראל. להערכת החברה גלשו עד כה למעלה מ-750 אלף גולשים, כאשר למעלה מ-30% מהכניסות הן מלקוחות מתחרים, גם אם באמצעות הטלפון הנייד וגם אם באמצעות מצלמה ביתית.

המעוניינים להשתתף בתחרות ה"היפסינג" יבחרו שיר ישראלי, ויצלמו לו קליפ עם תנועת שפתיים למילות השיר. הביצוע יופיע בעמוד התחרות של האתר, כמו גם בעמוד האישי של הגולש. הקליפ ידורג לפי מספר הצפיות והדירוג הממוצע בקרב הגולשים והתחרות תסתיים ביום רביעי 15 בנובמבר עם הכרזת הזוכים.

הקליפ שיגיע למקום הראשון במדד הגולשים יזכה את היוצר שלו בטיסה להופעה של "רד הוט צ'ילי פפרס" במילאנו, ובמכשיר נוקיה N73 מתקדם. תשעת הקליפים שיגיעו למקומות 2-10 במדד הגולשים יזכו את יוצריהם במכשיר נוקיה N73 מתקדם.

בנוסף, 5 קליפים נוספים יזכו את בעליהם במכשיר נוקיה N73 על פי בחירת השופטות, ליטל ועדי, אשר זכו ל-10 מיליון צפיות ל"היי קליפ" שלהן ב-YouTube, כאשר צילמו את עצמן שרות לצלילי השיר "Hey" של הפיקסיז.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה