דודי בלסר חוזר לקיר עם "בגיר"

נבחר זו השנה השניה להוביל את קמפיין הפרסום של אופנת הגברים לרגל פתיחת החנות הראשונה בקניון גבעתיים
שרות Bizportal |

חברת האופנה לגברים "בגיר" בחרה שוב בדוגמן-עו"ד דודי בלסר להוביל את קמפיין הפרסום של החורף בו הושקעו כ-1.5 מיליון שקל באמצעות פרסום GPS.

עופר גלבוע, מנכ"ל חברת בגיר, אמר על בחירתו של בלסר, כי "בלסר הוא שילוב של עו"ד, דוגמן מוביל ושחקן כדור יד, המתאים לקהל היעד של בגיר- של גברים מצליחים ואלגנטיים השמים דגש על הנוחות ולכן מחפשים גם את הטאצ' הספורטיבי".

הקמפיין, תחת המסר: "Bagir-Suits everywhere", נעשה לרגל פתיחת החנות הראשונה של מהותג בקניון גבעתיים אשר תהווה את יריית הפתיחה לרשת של חנויות שתיפתח במהלך השנה הקרובה.

עם עליית הקמפיין יחזור בלסר להופיע על קיר ההלכה השייך לחברת פרסום החוצות "ברעם" וכן יופיע בפרסום בעיתונות ובאינטרנט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה