דוד לובינסקי בע"מ עולה בקמפיין חדש לסיטרואן C5

הקמפיין, בעלות מדווחת של כ-900 אלף שקל, הופק באמצעות פרסום זרמון גולדמן
שרות Bizportal |

חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית סיטרואן לישראל, עולה בימים אלו בקמפיין חדש למכונית המנהלים סיטרואן C5. הקמפיין החדש מתבסס על חוויית הנוחות תחת המסר "ישבת בסיטרואן C5 לא תרצה לשבת בשום מקום אחר".

הקמפיין, שהופק באמצעות פרסום זרמון גולדמן, יעלה בעיתונות הארצית ובמגזינים לתקופה של 3 שבועות בעלות מדווחת של כ-900 אלף שקל.

לדברי סיגלית בן-חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "סיטרואן C5 ידועה בנוחות הנהיגה יוצאת הדופן שלה. אנשי עסקים רבים נאלצים לבלות זמן לא מבוטל במכוניתם ומעריכים את העובדה שב-C5 הישיבה הופכת מאילוץ להנאה. לפיכך, הוחלט לצאת בקמפיין אשר ידגיש את יתרונה היחסי של המכונית בקטגוריה שלה". הקמפיין החדש מציג מספר סיטואציות בהן מוצג גבר במקומות בהם בדרך כלל נהוג לשבת- מסעדה, מספרה וחדר יוגה, כשלמרבה הפלא הוא בוחר לעמוד. הסיטואציה האבסורדית מדגישה את מסר הנוחות של המכונית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה