ג'ינס LEE משקיע 360 אלף שקל בקמפיין חורף
מותג הג'ינס הבינלאומי Lee עולה בקמפיין חורף בהשקעה של 360 אלף שקל. הקמפיין יתמקד בעמודי פרסום בעיתונות- במגזיני אופנה ולייף סטייל, עיתוני נשים וגברים. קמפיין החורף בארץ עולה תחת הסלוגן "Make History" והוא חלק מקמפיין בינלאומי, העולה בימים אלו במקביל במדינות שונות באירופה.
לדברי החברה, בשלוש השנים האחרונות זוכה ג'ינס Lee לפריחה מחודשת הן בזכות איכויותיו הבלתי מתפשרות והן בזכות העיצובים החדשנים לג'ינס. על פי דיווח החברה בחודש יולי האחרון, המכירות הגבוהות של המותג ברחבי העולם תרמו משמעותית לעלייה בהכנסות וברווחי חברת VF העולמית, חברת האם של המותג.
לדברי שירלי הכט, מנהלת השיווק של Lee: "המותג חיזק משמעותית את אחיזתו ומכירותיו בשוק המקומי במהלך השנתיים האחרונות, הביקוש למוצריו הולך וגובר מעונה לעונה ובקרוב אף תיפתח חנות ראשונה של Lee בישראל".
ג'ינס Lee נוצר ב-1889 בקנזס טקסס על-ידי הנרי דיוויד לי, שהפך את המותג לאחת מחברות הבדים המצליחות ביותר במאה ה-20. כיום נמכר המותג בכל רחבי העולם ומוכר בזכות המומחיות שלו בעיבוד בד הדנים ובמראה אותנטי. בארץ משווק המותג ע"י VF ישראל, נציגות של החברה העולמית, והוא נמכר בלמעלה מ-150 נקודות מכירה ברחבי ארץ. החברה משווקת בישראל גם את מותג הג'ינס הבינלאומי "Wrangler", מותג התיקים Jansport ומותג הסקי והאקסטרים האמריקאי The North Face.