רשת "בלו בירד" שכרה את קיר הפרסום הארוך בישראל
תשלם לאדרי מדיה גרופ כ-120 אלף דולר לפרסום למשך חודשיים
רשת BLUE BIRD, המתמחה בתחום הגלישה, אקסטרים וספורט אתגרי, שכרה למשך חודשיים את קיר הפרסום הארוך ביותר בארץ, בדרך השלום בתל-אביב, מול קניון עזריאלי. BLUE BIRD שילמה תמורת השכירות כ-120 אלף דולר לחברת אדרי מדיה גרופ.
אדי מזרחי, סמנכ"ל השיווק של רשת BLUE BIRD: "הרשת בחרה להעלות על קיר הפרסום הענק, באורך כ-144 מ"ר, ויז'ואלים הקשורים לסגנון החיים המאפיין אותה, תוך התמקדות בעולם הגלישה והסקי. הקמפיין מביא לידי ביטוי את רוח חנויות רשת BLUE BIRD ואת השראות הקולקציה של המותגים ברשת".
על השלט הענק מופיעות תמונות של אלוף העולם בגלישה, מיק פנינג, המשמש כפרזנטור העולמי של מותג הגלישה האוסטרלי RIPCURL, המיובא בלעדית על ידי הרשת.
BLUE BIRD נמצאת בבעלותה של "מרוידקס 2004 בע"מ", חברת בת של "קונספט שיווק" זכיינית מותג הג'ינסים "לי קופר" בישראל.