דנשר משקיעה 1.5 מיליון שקל בסדרת הטיפוח "Seda"
חברת "דנשר" יוצאת במסע פרסום לסדרת הטיפוח "Seda" ("סדה")- סדרת מוצרי טיפוח לגוף על בסיס רכיבי היוגורט תחת הסלוגן: "כל הבריאות שביוגורט לעור שלך".
הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום "שמעוני-פינקלשטיין", נאמד בכ-1.5 מיליון שקל ויכלול סרטון טלוויזיה לערוצים המסחריים (2 ו-10) ומודעות בעיתונות הארצית.
סרטון הטלוויזיה מציג בועות סבון אשר בתוכן מופיעות צעירות הנהנות מאכילת יוגורט. כאשר המצלמה מתקרבת, ניתן לראות כי בועות סבון אלו נספגות בגופה של המתקלחת ומזינות את גופה בערכים הבריאותיים הנמצאים בסבון היוגורט של seda.
עינת ברוך, סמנכ"ל שיווק חטיבת NF בדנשר, מסרה, כי "הקמפיין החדש מציג בצורה הטובה ביותר את קונספט המוצרים- כשם שאכילת יוגורט חשובה לבריאות הגוף כך גם שימוש במוצרים על בסיס יוגורט חיונית לטיפוח העור".
כך, לדברי החברה, מייצגת סדרת seda את הקידמה הטכנולוגית בתחום טיפוח הגוף, ופונה לקהל יעד של נשים אופנתיות ומטופחות. ההשקעה בפיתוח הסדרה החדשנית הינה פרי שיתוף פעולה בין חברת דנשר לחברת א.ל.ארמן אשר ארכה כשנתיים.
הסדרה החדשה כוללת: תחליב רחצה, קרם גוף, קרם גוף ספריי וקרם גוף מועשר במיוחד, בניחוחות עשירים ובתוספת ויטמינים. חדשנות הסדרה באה לידי ביטוי גם באריזות המוצרים אשר עוצבו בהשראת בקבוקי יוגורט.
לצד שיווק והפצה של מוצרי Seda משווקת דנשר ומפיצה, בין היתר, את המותגים: מרמולייט (מזון ללא סוכר), נסטלה, קיוטקס, באצ'י, טואלט דק ניקוי אסלות, רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), פלדג' לניקוי רהיטים, אדג' ג'ל גילוח, פרש וואנס, אנרג'ייזר, גלילונית, קליאו, מרידול, אורל בי, פופסטאר (פופקורן למיקרוגל), פוג'י, וילדה ועוד.